Längesedan...
Publicerat den

... som jag skrev nu men har inte haft varken motivation eller tid på några dagar. Så jag får väl sammanfatta lite kort vad som hänt. I fredags var jag på SPA kväll på en salong i byn. Vi fick hårinpackning och lite så innan vi blev stylade och fina i håret. Sedan åkte jag vidare mot Kristianstad. Grabbarna hade fixat lite mat och sen blev det några cider innan jag, Stefan, Johan och Tobbe åkte vidare mot stan för utgång. Rikard stannade kvar hos Johan för han hade ingen lust att gå ut. När vi skulle hem kom han snällt och hämtade mig och Stefan och sedan for vi hem. Lite segt var det såklart på lördagsmorgonen men gick helt okey ändå. Vi tog det lugnt en stund och Stefan åkte hem. Sedan körde jag, Rikard och Aska mot klubben. Snacka om att Aska var nöjd när hon visste vad som komma skulle. Vi körde mest bara lite lätt eftersom det var första gången på så länge. Här får ni ett litet smakprov hur det kan se ut efter ca 8 månaders totalt uppehåll.



När vi var klara på klubben åkte vi till svärfar med familj och blev kvar där hela kvällen. Väldigt trevligt var det.

Idag har jag varit och solat en sväng, varit ute och gått en långpromenad och sedan mest tagit det lugnt. Nu imorn börjar allvaret på riktigt när jag måste gå med Aska på morgonen igen... Mysigt såklart!!

Nu blir det lite TV my innan det är dags för att nanna kudde. Får se om jag kan tigga till mig lite massage med=)


Våran fina träninghall


Busig vovve <3



stefan

Väldigt trevligt klipp på askas träning =) Riktigt kul när hon skäller varje gång hon ska börja haha. Själv har man sprungit en runda denna underbara dag med sol =) Tack än en gång för övernattningen mycket snällt, trevligt va det. Synd att vi inte träffade fler vi kände när vi var ute bara, tror det kunde blivit roligare då, också om johan inte hade varit med och drygat sig HAHA, stökigare person får man leta efter.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?