Idag...
Publicerat den

... har jag kört vår bil för första gången på väldigt länge. Jag är inte riktigt vän med den ännu så det tog emot. Jag körde iallafall till Eko där jag inte varit på länge. Hittade lite smått och gott! Sedan körde jag vidare mot Camilla för att umgås och pyssla lite. Väldigt trevligt. Jag gjorde en sak som jag ska ge någon men kan inte avslöja det än. Rikard kom också förbi fast han kollade mest på skidor. Påväg hem så handlade vi mat till ikväll och så var vi inom Jula som öppnat en butikhär. Var ingen hit men nu har vi iallafall kollat in det hela. Nu när vi kom hem så har jag kollat lite på Whitney Hustons minnesceremoni, RIP. Rikard har börjat lite med maten och ikväll ska vi bara slappa här hemma.

Har ju glömt skriva att jag anmält mig och Aska till ytterligare en kurs, nämligen Rallylydnad. Ska bli skoj att prova på det vid sidag av den vanliga lydnaden och agilityn!!

Hoppas ni alla får en bra kväll!! 2 dagar kvar <3<3<3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?