Lång dag...
Publicerat den

... har jag haft idag. Började kl 9 och slutade egentligen kl 18. Dock tog jag ingen rast för hade inte barn ända till 18. När alla barn hade gått fick jag dock för mig att sitta och fixa lite med datorn och alla bilder på barnen. Blev att jag satt ända till 18.15 så lite mer än jag borde=) Sen när jag kom ut genom dörren kom jag på att det var jobb som inte var gjort, nämligen att ta in alla vagnarna som barnen sover i så det var bara att göra det. Känns skönt att ha gjort det jag gjorde så det var värt att stanna. När jag kom hem stod Rikard och gjorde färdigt maten som idag blev stuvade makaroner och köttbullar!
 
Vi har gått en promenad också nu ikväll och nu sitter Rikard och pular lite med bröllopspyssel. Jag hjälper till så gott jag kan!! =)
 
Blir en ganska tidig käll för lilla mig för imorn är det återigen dags att öppna på jobb=)
 
Dagens bild är från London där jag fick mysa med Shrek)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?