Jaha?...
Publicerat den

... då var denna helgen också över. Satt och pratade Rikard igår och var helt säker på att det var 4 veckor kvar till bröllopet, men icke. Det är 3 (!) veckor kvar nu eller egentligen mindre nu idag. Börjar på riktigt att pirra i magen nu och inatt har jag gift mig ungeför 3 gånger i sömnen. Haha man undrar ju vad det äår som sker i skallen=)
 
I veckan har jag lite småsaker att fixa med maten och så men annars blir det nog ganska lugnt. På fredag kommer min fina vä, Maria, hit. Hon kan tyvärr inte vara med på bröllopet eftersom hon befinner sig i Tanzania då. Så vi får ha lite kvalitetstid nu istället. Vet inte alls vad vi ska hitta på när hon kommer=)
 
Annars blir detinte mycket som händer i veckan förutom jobb, någon träning med Aska, löpning och säkert pyssel. Att bero på löpning så var jag faktist ute en runda idag. Sprang mina 7 km och det kändes riktigt bra. Har bestämmt mig för att inte ha pulsklockan på mig nu på ett tag eftersom jag pressar mig för mycket då.
 
Nu kollar Rikard på OS avslutningen och jag ska väl snart sova! Öppning imorn så då gäller det att vara pigg. Rikard den snälle har sagt att han ska ta Aska för han tycker jag behöver mer sömn än honom, vilket är sant!!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?