Äntligen tillbaka...
Publicerat den

... på "mitt" jobb igen. Har ju varit sammanslaget med andra förskolor nu i 4 veckor men idag var vi tillbaka! Härligt att träffa alla härliga barn och alla härliga kollegor med;) jag har ju flyttat avdelning med så det är mycket att stå i. Men jättekul såklart. Fick var det segt i morse vid 5 när jag skulle upp. Stannade ju uppe och såg Bolt krossa motståndet;) detta var dock inte bra med tanke på min skönhetssömn;) Idag efter jobbet har jag även varit och beställt brudbukett;) tror att det kommer bli riktigt bra;) längtar faktist nu till den 1 september. Nackdelen med att hålla det mesta hemligt är att man inte kan visa allt fint. Men den som väntar på något gott... Näe nu lite läsning innan jag somnar;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2843101/images/2012/pic_50202ad39606ee359f000000.jpg" class="image">







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?