Trött, trött, trött...
Publicerat den

... är vad jag äe. Var kvar på jobbet ända till halv 8 så det har inte blivit mycket hemma. Rikard har varit och tränat och när han kom hem fixade jag scones till "middag". Hade varken lust eller ork att göra något annat. Vi har kommit ur det att storhandla och göra matlista så det måste vi verkligen skärpa oss med.

Annars har det inte hänt så mycket idag som ni säkert förstår. Askas tass verkar ganska bra faktist men hon får ha sko på sig ute nu så hoppas vi att det ger sig till helgen.

Fick en kommentar av Camilla gällande grådagens täckbråk och jag måste tillägga att den som tjatar att vi ska ha kvar det stooora täcket är min sambo som samtidigt tycker att jag har för mycket täcke. En riktig lustigkurre det där;)

image description
Min fining <3

Ska nog se till att tigga till mig massage nu när han och Aska kommer hem från sista rundan. Ja, ja han ska väl med få lite massage=)



Camilla

;-)



URL: http://millaggg.WordPress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?