Lyckad dag...
Publicerat den

... är det minsta jag kan säga efter dagen. Aska och jag skrapade ihop 177 poäng (av 200), vilket räckte till vinst! Jag är så himla nöjd. Och det bästa av allt, vi fick 10(!) poängpå "Rutan". Det var verkligen kul att tävla idag alltså. På vägen hem åkte vi inom min syster med familj. Kul att se dem och tjejerna igen.

Har ju sagt att jag ska släppa hemligheten idag och här kommer den. Det är nämligen så att jag och Rikard ska gifta oss. Den 1 september sker det. Vi är jätteglada och nu ska här planeras fest! Inbjudningarna skickades ut i veckan och folk har redan börjat osa!! Har nu fixat en ny kategori som heter just Bröllop där jag skriver om det jag vill dela med mig av. Lite, eller kanske ganska mycket kommer ju att vara hemligt=)

Dagens bilder är ett litet ihopklipp från tillverkningen av inbjudningskorten!


Framsidorna klara

Innersidor

Innersidor

Skriver adresser på kuverten

Alla kuvert klara



Håltagning

Spiralerna på plats

Korten är klara

Frimärkena är på plats



Johanna

Åååååh! :) Det ska bli så kul med bröllop och framförallt när det är ni :) Jag kikade lite i en bok vi hade på jobb som hette

"Bröllop och fest

Inspiration till dukningar och kort". Kommer inte ihåg vad författaren hette men där var jättefina grejor. Ja nu har du ju såklart redan gjort inbjudningarna men där var som sagt mkt fint att titta på :)

Hoppas att ni hade det bra på partyt ikväll. Har lite dåligt samvete för att jag inte kom. Men jag vill som sagt träffas snart! :) Ha det bäst! Kram



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?