Ensamkväll...
Publicerat den

... har jag och Aska ikväll. Rikard är och spelar match och jag vet inte alls när han kommer hem. Han har varit iväg ända sedan jag kom hem så det har allt varit lite ensamt. Dock kan det också vara ganska skönt att bara vara själv ibland. Jag har ju Aska med så helt själv har jag inte varit. Vi har tränat lite häe inne och sedan gått en kort runda i regnet. Hoppas nu verkligen att tassen håller för jag chansar och är med på kursen. Hon har ju inte varit halt någonting och nu är det ju helt torrt. Hon har inte alls varit i det och pillat heller så vi hoppas hoppas att det inte blir något mer.

Nu kollar jag på Lets Dance och sen ska jag packa ihop inför morgondagens kurs. Lägger fram kläder och allt också ikväll så jag slipper det imorn bitte. Måste åka och ta ut pengar påväg till klubben med=)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?