Ensamkväll...
Publicerat den

... har jag ock Aska eftersom mannen i huset är och kollar på fotboll hos sin far. Ganska mysigt att vara hemma själv även om jag såklart saknar Rikard. Jag har diskat och plockat lite när jag har varit själv och nu kollar jag på TV.

Imorn har jag semester eftersom jag ska med Aska till kiropraktorn. På min arbetsplats fick man inte ta vård av hund så fanns inte mycket alternativ annat än att ta semester=) Tänkte smita inom IKEA när vi är ute och kör eftersom det ligger nära. Ska bli skönt och se om det är något som stör Aska. Hon verkar inte ha ont men hon ser lite stel ut och då vill jag kolla ordentligt.

På dagens planeringstid har det pratats i massor. Det beslutades att jag kommer att byta avdelning och arbeta med de större barnen i höst. Jag ser det verkligen som en utmaning. Så från och med vecka 32 lämnar jag de allra minsta och går upp till stora avdelningen. Innan dess ska det avslutas på den lilla avdelningen och jag ska även hinna ha semester!!

När nu ska jag kolla lite Tv och fixa lite!!


Bjuder på en bild på oss från i vintras när vi åker tåg=)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?