En riktig...
Publicerat den

... slappedag är vad jag haft idag. Myskläder och helt utan måsten är det sällan jag har. Rikard var iväg och hjälpte sin mamma lite så då passade jag på att pyssla lite här hemma. Vad som pysslades får ni se vid senare tillfälle eftersom det är hemligheter på G. Tids nog ska även ni få veta vad som står på=) Har även hunnit träna lite lydnad med Aska nu på eftermiddagen. Vi tränade på rutan, inkallning och fjärrdirrigeringen. Rutan gick sådär idag men de andra två momenten sitter bra. Dock krävs såklart lite mer träning. 2 veckor till tävling så nu blir det ganska mycet lydnad vad det verkar.Såklart också en del agility eftersom det även där är tävling om 2 veckor. Nästa helg är dock en intensiv avilityhelg med kurs i dagarna två!

Nu står Rikard och lagar stuvade makaroner=hans rätt att laga och jag slog mig ner med datorn lite. sen ska det bli ett långt och varmt bad för mig och jag längtar redan! Tar nog med mig min bok och sedan blir jag där ett tag.

Imorn väntas återigen öppning på jobbet och sedan blir det maskerad. Efter jobbet blir det hem och gå med Aska innan jag bär iväg på ett annat litet uppdrag. Sen på kvällen är det kurs igen för mig och Aska.

Hoppas ni alla får en bra start på veckan. Tänk på att där bara är 4 dagar denna vecka=) För mig får det bli lite av en nystart denna vecka. Har som mål att ta mig ut på två löprundor i veckan nu och kankse träna ett pass på gymmet. Jag är lite besviken på det just nu så därför har det inte blivit så mycket tränat på ett tag. Men nu så får det iallafall bli lite löprundor för nu måste jag komma i form!!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?