En dag kvar...
Publicerat den

... och sedan är det helg. Jag tror att jag och Aska kan vara med på kursen för såret verkar ha läkt ihop lite. Får ju se om det håller hela helgen men det är värt ett försök, så får jag väl titta på om jag inte kan köra, eller sticka och låna en hund=) Men som sagt, jag tror inte det ska vara några probem.

Ikväll har jag varit och tränat affro för första gången på länge. Var kul, men jag känner att det inte ger så mycket. Får se om jag pallar med en löprunda imorn och sedan ska jag ju vara igång hela helgen. Sen får jag absolut försöka komma igång med springandet för detta håller inte längre!

Har även varit diktig idag och har planterat om mina kryddväxter med. Tvivlarpå att det kommer bli något men vi kan ju hoppas=)


Mysig bild med massa tervar<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?