Blodsmak...
Publicerat den

... i munnen fick man några gånger eunder kvällens boxpass. Känns som jag kommer ha en grym träningsvärk imorgon men det är väl bara härligt=) Passet var riktigt bra idag och man blev verkligen peppad att prestera.

Har hunnit träna lite med Aska också. Alla skick till Rutan slutade just i rutan så en nöjd matte kan jag lova. Fortsättermed min rutträning resten av veckan så hoppas vi att det blir någon poäng på söndag (inte troligt dock). Ser det mest som en träning eftersom vi måste ut och tävla för att träna på just den situationen.

Imorn väntar utedag med jobbet så hoppas att vädret är med oss. På kvällen har rikard träning så jag och Aska har hemmakväll själva!

Om det är någon som är sugen på att rå om sig själv lite extra nästa onsdag är det bara hojta. Jag ska ha en tjej som kommer och har SPA kväll här hemma. Inget köptvång och jag bjuder på fika=)

Nu kollar Rikard på fotboll och jag ska läsa min bok, en mycket tragisk händelse...

Bild från cdon.se






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?