Är våren här?...
Publicerat den

... av vädret att döma under dagen finns det en chans att det kan vara så. Jag blir överlycklig isåfall! Dagens kosläpp var mycket trevligt. Barnen verkade verkligen uppskatta det hela och korna var jättebusiga. Även fast allt var lugnt och så blir man alltid trött av att vara iväg. Man räknar så många gånger och måste ha koll på alla så det tar lite på krafterna. Slutade ju vid 2 och sedan gick jag hem och vilade lite. Har också hunnit med att fixa naglarna och nu är jag ensam hemma med Aska. Rikard är på fotboll och har bilen, så jag kom inte dit. Hade ju kunnat åka buss men kände att jag inte hade ork riktigt!!

Imorn bär det av till Borrby för första gången. Vår vän Stefan, även kallad "Sporre Beda", bor ju där numer så måste ju se hur hanhar det. Hoppas på fint väder så det kanske kan bli en promenad på stranden eller så=) Kan tänka mig att det blir en del spel spelade och sedan en massa skitsnack=)

Hoppas ni alla får en fin helg=)


Härlig bild tagen i Australien -06






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?