100%
Publicerat den

på dagens "rut-träning". Snacka om en nöjd matte. Aska verkar nu ha fattat att hon ska springa in och stanna där och ingen är gladare än jag för detta. Känns lite bättre inför söndag nu. Ska träna lite lydnad imorn också mentror inte jag hinner något på lördag.

Dagens kurs gick bra. Är liute upprepning från nör man gick på högskolan, men alltid kul att komma iväg och göra något annat. Gick på stan en stund efter att vi slutat men köpte inget speciellt. Bara ett paket till Rikard, strumpbyxor och ögonbrynspenna till mig.

Imorn har jag sovmorgon. Rikard och Aska ska på lite äventyr på morgonen och förmiddagen. Jag jobbar ju till halv 6 och sedan blir det lite Aska träning innan det är dags för fredagsmys. Det blir upp väldigt tidigt på lördag så lugn och skön kväll. Kan vi behöva också för de närmsta dagarna blir nog ganska spännande=)


Aska när hon gjorde sitt MH (september, 2008)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?