Tillbaka till verkligheten...
Publicerat den

... har jag kommit nu. Har haft en helt underbar semester tillsammans med mamma. Det har varit soligt, varmt (både i luften och i vattnet), god mat, avkoppling, bra sällskap, ja nästan all man kan tänka sig på en semester. Det enda som fattades mig var såklart Rikard och Aska. Jag tror dock de har jaft det ganska så bra hemma iallafall. Dock har Aska tyvärr gjort sig illa vilket slutade med en sydd och opererad tass, bandage och det värsta utav allt TRATTEN. Aska hatar det evrkligen och ser så himla ledsen ut när hon får den på sig. Stygnen ska tas bort imorn så hoppas allt läkt som det ska.

Väl hemma igen så var det bara att börja jobba och träna som vanligt. Man har ju både ätit och druckit gott samtidigt som man inte har rört sig alltför mycket. Därav får jag leva lite hårdare nu!

I veckan händer inte så mycket annat. Jobb såklart och hinna med så mycket träning som möjligt. Sen till helgen blir det mest mys och på söndag är det ljusparty här hemma. Ska försöka hålla igen lite på det shoppandet, men lovar inget. Tänkte bjuda på lite bilder från vår resa! Håll tillgodo=)


Turkisk afton


Magdansare


Fina mami


Jag


Obligatoriska palmen


Fin utsikt



Mamma igen


Jag igen


Vi i en moske, snygga kläder va?!?


God mat, men minns inte vad den hette


Gott bröd som man får innan varmrätten


Den riktiga golfaren


Vinnaren och även icke golfaren=)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?