Snabb-blogg...
Publicerat den

... blir det idag, men den kommer verkligen bli snabb. Kom från jobbet för en stund sedan och sen har ag varit ute med Aska med såklart. Rikard är nämligen iväg på match i Malmö (han spelar inte själv). Marie var iallafall supersnäll som tog sig en promenad med Aska på eftermiddagen. Jag var ju iväg redan kl 13 så det var tur att hon tog med Aska. Har även hunnit med att gå till frissan. Är riktigt nöjd med håret alltså. Har kvar mitt blonda men har en massa mörka slingor i så det är mycket effekt!

Imorn öppnar jag ju på jobbet så jag går väl snart och lägger mig. Hinner ju inte träffa Rikard ikväll om jag inte vill vara vaken halva natten och det känner jag inte för när jag ska upp halv 6. Imorn kväll kommer mamma hit så då ska man vara lite social med henne med! Tror faktist att det blir en tur in till stan med imorn!

När nu ska jag kolla idolröstningen innan jag bäddar ner mig med min bok! Ha det gott!



Camilla

Va är det för en app? Kan jag ha den på xperian? Skulle va bra att kunna blogga från mobilen..



URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?