Resfeber igen...
Publicerat den

... Har vi lite mer nu. Håller på att styra upp det sista nu och sedan ska vi ju upp tidigt inatt. Det känns dock inte så farligt eftersom det är något roligt som väntar. Idag har kag först åkt tåget upp till Stockholm och fy vad jag blev åksjuk idag. Mådde riktigt dåligt där ett tag. Väl framme blev det lite shopping av lunch och sedan intag av den. Därefter tog jag direkt tåget in till stan för att träffa mina fina vänner! Var riktigt trevligt att träffa dom. Vi fikade lite och pratade såklart en himla massa. När jag kom tillbaka "hem" igen fick jag tacos! Mumsigt värre! Nu har vi som sagt fixat det sista och nu kollar vi lite tv. Blir nog snart sängen om vi ska orka oss upp inatt. Bloggar kanske en gång till imorn bitti, vi får se;) ha det gott iallafall. Heidi






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?