Nästan som julafton...
Publicerat den

... är vad jag haft idag. Var hos Jeanette idag och fixade allt med beställningarna och så. Med mig fick jag en stooor låda med startpaketet med ljus och oj så mycket fint. Ska bli riktigt spännande att ha visningar. Om någon som läser vill ha ljusparty så säg en dag och bjud in ca 10-15 pers så kör vi premiären! Längtar nu till att nästa paket kommer med ännu fler fina saker.

Har även hunnit med ett pass bodysense idag och det gick riktigt bra! Är så himlans skönt att komma iväg efter en slisam dag, för det kan jag lova att den varit idag på jobbet. Men men så är det väl ibland. Imorn är jag bara på jobbet några timmar och sen ska jag på kurs. Ska även hinna med att fixa kaluffsen däremellan. Tror inte jag orkar med något bloggande imorn, men vi får se!

Nu ska ni iaf få se bilder på min snygga sambo efter smällen, håll tillgodo (och tänk på att detta är en av de snällaste personerna som finns)


Efter en dag


Efter 2 dagar


Efter 3 dagar



Johanna

Haha! Åh den stackaren!



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?