Mycket som händer...
Publicerat den

... just nu så därför blev det inget inlägg igår. Hade en helt toppen dag med promenad och förberedelser inför kvällen när jag fick ett inte så trevligt samtal. Rikard var påväg till akuten efter att ha fått en smäll i huvudet Blev såklart orolig men han hade sällskap där så jag bestämde mig för att ha ljuspartyt och åka in sen. Partyt blev helt toppen och nu ska jag bli konsult för Partylite. Ska bli riktigt spännande:) Köpte en massa fint som ni får se bilder på när det kommer! Direkt efter partyt satte jag mig i bilen och styrde mot akuten. Väl där får jag träffa en lagom trasig sambo som väntade på svar... Domen blev att där är ett antal frakturer i ansiktet. Han var där idag igen och kollade det och det finns en liten riksk att en av frakturerna måste opereras, men inget som är klart än. Dom ska kolla bilderna imorn igen!

Idag har vi haft heldagsplanering med jobbet. En del var riktigt intressant och en del inte lika intressant, men så är det väl alltid. Fick iallafall en del planerat till vårt kommande projekt så det ska bli riktigt skoj. Nu ikväll var jag på ett cirkelpass så nu känns det gott att hänga på soffan resten av kvällen.

ByeBye



Stefan

Hej alla teevliga läsare =) För er som inte vet vill jag bara uppdatera er på Heidis sambos nya smeknamn som han visserligen fick för ett tag sedan men nu bevisar han bara än en gång att det stämmer, nämligen Orrefors (för er som inte fattar har Orrefors ett glasbruk och eftersom Rille är så skör så kom detta smeknamn till) Klart synd om han dock, krya på dig Orrefors!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?