Lördagskväll...
Publicerat den

... som hos oss är ganska lugn. Rikard och Aska är ute på sista rundan så jag passar på med en snabblogg. Känner just nu att bloggen inte har högsta prioritet för mig, men jag försöker så gott det går;)

Idag var vi först och tränade. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det var något annat, men idag gick det inge bra. Kände mig helt slut från början och det blev aldrig riktigt bra. Kämpade mig dock igenom hela passet så det är jag nöjd med. Direkt efter träningen och dusch möttes vi upp på jobbet för lite fix. Vi har haft så svårt att göra iordning miljön när barnen är där så därför bestämde vi oss för att träffas idag. Dessutom vär snälla Rikard och Johan med så vi fick hjälp med allt mansjobb. Det blev riktigt bra och jag tror nu vi kommit fram till hur vi vill ha det. När vi var klara på jobbet (efter nästn 6 timmar) gick jag och Marie en lång tur med hundarna. Riktigt skönt att avsluta en dags "jobb" med det innan man lägger sig på soffan. Rikard lagade maten så sedan dess har jag bara slappat.

Imorn ska jag och Marie först ut och gå och sedan blir det städning här hemma. På kvällen är det ju nämligen dags för ljusparty så då får man ju piffa lite=) Annars blir det bara lugnt för mig.

Har föresten glömt nämna att vi har en stegtävling på jobbet nu. Känns som det gått ganska bra denna veckan. Är inte sist utan nog snarare bland de i toppen!

Tycker det är lite dåligt med kommentarer. Undrar om det är något som inte funkar så någon får gärna kommentera så jag vet att så inte är fallet.

Ha en fortsatt trevlig helg, för det ska jag!


ibland längtar man allt tillbaka till detta vackra (Australien)



Stefan

Jag kan kommentera =) Brukar jag inte vara sen med. Ska bli kul att ses imorgon, var så länge sen nu och känner att Rille kan behöva lite manligt stöd där. Hörde att ljusparty egentligen inte var ngt för mig hehe.



URL:


Johanna

Tja! Ses i morgon :).läser du min? ;)



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com


Camilla

Jodå nog funkar det :-) . Du är flitig du med motionerandet.. Ska försöka bli det igen jag åxå. Kram



URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?