Grattis Pappa <3
Publicerat den

som fyller 60 år idag. Först måste jag såklart jobba (börjar 9), men sedan blir det firande hela kvällen. Vi ska ut och äta på Bar-B-Ko i Kristianstad vilket betyder att vi säkert får en toppenkväll. I morse var jag duktig och var ute och gick en lång promenad med Aska. Måste komma igång nu och ladda för när jag kommer hem så drar stegtävlingen igång på jobbet. Då gäller det att gå, gå, gå.

Annars har det inte hänt mycket sedan sist jag skrev. I fredags var vi på Vinslövsdagarna och det var väldans trevligt. Var även nere lite på lördagen innan det var dags att åka och stötta skeppet. Vi var ute och bodde hos pappa mellan lördag och söndag och det är ju alltid lika mysigt. Sedan var det dans i söndags, och det blev även sista gången för oss eftersom jag inte är hemma nästa vecka. Då befinner jag mig ju nämligten här:


Bild lånad från ving.se

När nu ska jag sticka till jobbet. Ni får ha lite överseende för dåligt bloggande nu i några veckor för jag har fullt upp kan jag lova. Uppdateringar kommer lite här och där så lovar jag att bättra mig när jag kommer hem igen!

Heidi






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?