Söndag igen...
Publicerat den

... och jag är fortfarande förkyld, men imorn SKA jag jobba. Har verkligen varit sjuk tillräckligt nu. Man blir ju knäpp av att bara sitta hemma. Helgen har iallafall varit lugn för oss. I fredags vart det lite mat (det första för mig sedan i söndags förra veckan) och sedan lite godis och idol. En mysig kväll helt enkelt. Igår var vi först här hemma lite och sedan åkte vi till Johan. Blev lite spel och så och sen åt vi hemmagjorda hamburgare, mums mums. Idag har vi inte gjort mycket, jag har pysslat lite och Rikard har varit ute och sprungit en runda. Vi ska snart köra till Kristianstad och umgås med Rikards mamma och syster lite, var ju rätt länge sedan jag träffade dem. Blir dock inte en jättesen kväll för oss för jag börjar ju kl 6 imorn igen.

Vill verkligen komma igång och träna nu igen, men det är riktigt segt alltså. Vill ju inte börja så länge jag är såhär förkyld. Men men det är väl bara att bita ihop och vänta ut det hela! Märks också att man inte är helt 100% för jag har absolut ingen aptit alls. Har dock blivit bättre än det var i början av veckan men fortfarande inte bra:(

Jaja, ha det gott alla glada!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?