Slappedag...
Publicerat den

... har jag verkligen haft idag. Var ganska sliten i morse men det är ju egentligen bara ett tecken på att det var kul igår, för det var det verkligen. Skoj att man har lärt känna en del folk här på byn nu! Vi dansade en massa och gick inte hem förens det stängde. I morse vaknade jag med ordentlig huvudvärk, så dagen blev lugn. Fick dock en del pysslat, men inget jag kan lägga upp än eftersom det är hemligt fortfarande vad det ska vara till. Så ni får stå ut ett tag till med att inte veta vad jag gör;)

Har även fixat med lite ljusdekorationer. Får se om jag tar lite bilder och lägger upp från telefonen sen! Nu kollar vi på Vem kan slå Filip och Fredrik och sedan blir det direkt sängen för mig. Börjar ju kvart över 6 imorn igen så då får man lägga sig i tid.

Önskar er alla en bra vecka!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?