Konstigt nog...
Publicerat den

... kan jag inte sova även fast det var det enda jag ville idag. Har öpnnat 3 dagar i rad och vaknade igår med riktig halsont, så jag ville ha sovmorgon idag. Istället vaknade jag halv 8 och kunde inte somna om. Igår hade vi raclettekväll här hemma med goda vänners sällskap. blev en riktigt lyckad kväll. Idag ska jag till min fina vän Camilla och pyssla hela dagen. Kan tänka mig att det blir en hel del tjatter, hundromenader, mat och massor av pyssel. Eftersom jag jobbar så mycket nu så har vi inte haft tid att umgås lika mycket som innan, men när vi väl ses så har vi alltid supertrevligt ihop. Kul också att ha en vän som har mycket samma intressen som en själv!

Annars blir det nog en ganska lugn helg för mig. Känner idag att jag också har börjat bli förkyld och nästa vecka kan jag verkligen inte vara sjuk, så det är bara bita ihop.

Att bero på bilder så kan jag säga att det går riktigt sk*tdåligt med det. Får det inte att fungera från mobilen, men jag lovar att det kommer bilder efter dagens pysseldag!!



Camilla

På tal om bilder, hur lägger man dem i headern? Hoppas du slipper bli sjuk! Kram!



URL:


jessica

samma här. vaknar super tidigt på ens få lediga dagar. både igår och idag vakna jag strax efter sju...liksom va?!?! haha! men men får man mkt gjort :)



URL: http://myckelite.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?