Ikväll...
Publicerat den

... vankas fest med fina vänner. Ska bli riktigt skoj eftersom det var så längesen vi faktist festade och ibland känner man verkligen för det och så är det för mig ikväll. har just badat och ska väl snart ta och göra mig iordning! Har köpt en ny tröja idag som jag tänkte ha på mig ikväll. Sen köpte jag några smycken med så vi får se hur det blir.

Idag har Aska och jag varit och träffat Anna och Maxi. Var verkligen längesedan vi sågs så det var såklart jätteskoj! Hoppas kunna träffa dom mer nu framöver! Hundarna fick bara busa lite eftersom Aska återigen skadat trampdynan. Den hunden alltså. Är dock inte så farligt men eftersom det är på trampdynan så går det ju upp hela tiden!

Igår var jag ju på kurs i Malmö. Var bra tycker jag! Stannade kvar efter kursen och träffade Johanna. Vi gick på stan och shoppade och snackade massa skit=) När jag sedan kom hem hann jag bara äta innan vi for vidare mot Johan för att fira att han fyller år om någon vecka. Väldigt trevligt hade vi som vanligt!

Näe, nu ska jag fixa iordning mig! Ha en trevlig lördag alla!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?