I morse...
Publicerat den

... sa kroppen min ifrån. Har ju gått och varit förskyld men ändå jobbat (för att stilla mitt dåliga samvete om jag är hemma) men imorse gick det verkligen inte. Ont i hela kroppen, feber och hade under natten blödit näsblod, så det blev till att ringa och sjukanmäla sig. Har sen sovit mest hela dagen och det kommer jag nog göra under morgondagen också för ska inte jobba då heller. Får se hur det blir med det på torsdag beror ju helt på hur jag mår. Tänkte iallafall jag skulle bjuda er på lite bilder från helgen!


Vispskål som vi köpte på rea

Bruna

Jobbskor

Fiiina tycker jag

Nya kläder

Jacka (mittemellantjock)

Rikard i ny jacka

Fått av mig (tröjan alltså)

Aska på stranden

Fiiint

Fikapaus

Hehe full fart

Nu ska Heddan snart lägga sig (IGEN) men kasnke lika bra att sova sig frisk! Ha det gott alla glada!



Johanna

Fina bilder! Gillade de svarta kängorna :) och bilden på askor såklart!



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com


Stefan

Rille blir ditt nästa jobb som modell månne =)??

Krya på dig min vän, så sjukt tråkigt att vara sjuk.



URL:


Camilla

Usch, låter ju inte bra :-( Du får bädda ner dig och vila upp dig ordentligt! Vad fina saker ni hittade, då var det ju en lyckad shoppingtur :-)



Krya på dig vännen!



URL: http://camillasfoton.tumblr.com


Annika

GILLADE de bruna skorna MASSOR!!!! Så fina!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?