Fullt upp...
Publicerat den

... är vad jag haft de senaste dagarna! jobb, träning och sen har det blivit en hel del pyssel. Har börjat använda mitt nya verktyg till att vika aska och det blir superbra. Idag har jag även varit och fixat mina naglar och dom blev supersnygga! Får se om jag nu lyckas lägga in bild från mobilen sen (sitter vid datorn nu). Har även bokat in den första visningen inbokad nu och det är såklart skoj! Nu hoppas vi bara att det rullar in mer mer mer :) Har öppnat på jobbet idag och får så göra resten av veckan med pga av sjukdom och övrig frånvaro. Jag gillar ju att öppna men det är tungt att göra det för många dagar i följd. Men men, det är ju såklart skönt att sluta tidigt med! Nu ikväll har vi städat här hemma för imorn kväll ska vi båda iväg och på fredag får vi återigen gäster! Alltid lika trevligt och denna gång ska vi bjuda på riktig racletteafton. Tror nog allt det kommer bli riktigt bra det där!! Nu ska jag pyssla lite här hemma innan sängen kallar och såklart försöka med bild igen! Återkommer hur det går! Ha det gott alla glada!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?