Fullt upp...
Publicerat den

...idag igen! Först var det såklart jobb med allt vad det innebär! Kändes dock som dagen gick väldigt fort idag men det tackar vi såklart för! Efter jobbet kom jag bara hem och skulle börja tvätta, men självklart hade någon tatt min tid så det var bara vänta! Rikard hann komma hem så han löste det hela och såklart även tvätten med! Man kan ju inte säga annat än att min sambo är bäst. När Rikard fortsatte med tvätten blev det en tur till Kristianstad med lilla aska. När jag bar i Turkiet skar hon nämligen upp sin lilla tass så Rikard fick åka och operera och st ihop det hela. Inga större problem med det och stygnen tog dem efter 10 dagar. Problemet var bara att i förra veckan upptäckte jag att fler stygn satt kvar så det var alltså dem vi tog bort idag. Åkte en sväng in på ÖB påväg hem och köpte lite smått, skulle framförallt vara svarta papper och det fick jag med mig. Nu ikväll har inte hänt mycket, jag hatt sytt lite, vi var ute på promenad tillsammans hela "familjen" och vi har ätit god kycklinggryta. Sedan kom det en försäljare hit som sålde damsugare. Vi köpte såklart ingen för den kosta nästan 40000 men det var säkert en bra maskin. Nu blir det snart att Nanna kudde för familjen Aregger/Hallqvist! Föresten, glömde ju säga en rolig sak igår! Den 9e - 12e december befinner jag och Rikard oss i London! Vi kommer säkert få det toppen! Vill någon vara hundvakt då är det bara hojta;) ha det gott alla;)



Camilla

Hundvakt är kul att va :-)



URL:


Camilla

Hon är alltid välkommen hit, så bli Chili glad ;)



URL: http://camillasfoton.tumblr.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?