Fortfarande...
Publicerat den

... är jag hemma och är sjuk även om jag börjar bli bättre. Jag ska dock vara hemma imorn också så att jag verkligen blir frisk nu. Har inte gjort mycket alls dessa dagar så heller inget att skriva om. Imorn tänkte jag dock pyssla och fixa lite här hemma så det kanske ni får höra eller (om ni vill) se lite av.

Just nu sitter jag och väntar på min fina sambo som varit på fotboll och snart är hemma igen. Har fått ett väldigt tugnt besked under dagen nu och det har blivit än tyngre under kvällen. Min faster är väldigt sjuk och opereras i detta nu. Prognoserna är dock inte alls goda så det gör de hela ännu jobbigare. Sen att hon är så långt borta är ju också en sak som påverkar min situation, men det enda jag kan göra här hemma är att hålla mina tummar för att läkarna klarar operationen och att sedan Mariannes kropp orkar kämpa. Kommer bli en jobbig natt där man lever i ovisshet så det kommer nog inte att vara lätt att sova. Får se om jag återkommer imorn om statusen, annars blir det när jag smält och bearbetat allt som hänt...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?