Första inlägget från nya appen...
Publicerat den

...och det verkar fungera riktigt bra! Har haft en riktigt lång sovmorgon idag och det var riktigt skönt kan jag lova. Vi hade middag här igår tillsammans med Madde, johan, Stefan och Agnes! Tjejerna gjorde förrätt och dessert och grabbarna fixade fördrink och varmrätt! Blev riktigt lyckat alltihop! Efter maten blev det såklart en hel del spelande!

Igår morse hann jag även med ett möte med firman som jag ska sälja ljus för och det var trevlig. Fick massa nya tips och idéer.

Idag blir det nog till att få undan här hemma och sen lite pyssel. Sedan ska åtminstone jag och Madde kolla skeppets match. Rikard spelar dock inte;)

När nu blir det frukost, ha det bra, Hej




Camilla

Hej hej, är lite dålig på att kommentera, men jag läser varje dag! Kram på dej!



URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/


Camilla

Vad är det för app? Jag vill med blogga från mobilen!



URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?