För bara någon vecka sedan...
Publicerat den

... hyllade jag blogg.se s nya app, men jag tror minsann jag tar tillbaka det. Har försökt lägga in nya inlägg flera gånger idag men så just att se inte ligger uppe. Sånt kan göra mig GALEN. För att inte tala om att lägga upp bilder som heller inte funkat så bra. Jaja, blir väl ett jättelångt inlägg nu istället.

Igår åkte jag till Camilla vid lunch och åkte inte hem förens vid midnatt så ni kan tro att vi hann mycket. Dock tar det ju gansla lång tid när man pysslar. Jag gjorde iallafall en postlåda och en ny ask. Gjorde även en annan typ av presentask som blev konstig, så den gjorde jag inget med.


Postlådan

Asken (som inte är helt klar)

Idag har jag mest bara slappat. Var ute en lång  promenad och sen har jag sytt lite. Mycket mer har jag inte orkat, men jag har fixat lite med min ljusförsäljning med. Ni som vill ha party och hjälpa mig, hojta till!!


Såklart med en pinne

In action

Hon är så fin min lilla skrutta

Uppe på en sten

Nedan följer bilder på lite av det jag pysslat sista tiden (jag SKA försöka bli bättre på att lägga upp bilder och framförallt att ta korten först, jag lovar)

Bordsdekoration/placeringskort

Olika "korgar" som jag sytt

Ett kort som jag gömt till Rikard när jag åkte till Turkiet!

Näe det var allt för nu! Snart dags för sängen. Öppnar 4 dagar denna vecka så det kommer bli tidiga kvällar för mig kan jag lova! Hoppas ni alla får en bra start på veckan!



Stefan

Fina saker du gjort min vän! Ha en trevlig start på veckan du med.



URL:


Johanna

Yey äntligen bilder :) fina saker, gillade speciellt de söta korgarna du sytt. Tufft med lappen på!



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com


jessica

absolut vill man sov och jag kan inte heller dra mig i sängen och föröska somna om så är bara att gå upp hehe.



Ljusparty hinns nog inte med nu i höst tyvärr har så himla mkt nu när jag jobbar, pluggar och har innebandyn samtidigt! Men till våren kanske! :)



URL: http://myckelite.blogg.se/


Camilla

O vad fint du gör!! Jo jag har funderat på att kanske ha det ihop med en tjejträff.. men orken räcker inte riktigt till... måste vi va så många 10-12..?



URL: http://dagfordagmedmilla.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?