Då var det...
Publicerat den

... torsdag igen. Veckorna bara rullar på och det går så himla fort. Snart är det december och det betyder att det snart är jul. Men innan dess ska vi hinna med en himla massa så tiden får inte gå för fort. Veckan har hittills bjudit på jobb, pyssel, Aska-parning, tillfrisknande och mys med bästaste. Imorn blir det en heldag i Malmö för andra kurstillfället. Ska bli riktigt skoj!

Sedan bjuder helgen på en del skoj. Promenad med fin vän, fest, ev kalas och säkert massa mer. Nästa vecka har ju skolorna lov, men såklart inte vi! Har dock lite planerat nästa vecka så jag ser fram emot den. Nästa vecka tänker jag även börja träna igen. Känner mig faktist rätt frisk nu men väntar några dagar extra för att vara säker på att jag e frisk!

Har även glädjande besked om min faster. Hon verkar klarat det värsta och är nu vaken. Det enda som inte fungerar som det ska är den ena armen, men det kommer förhoppningsvis tillbaka! Så nu är persen över, och vilken pärs sen. Det har verkligen känts att man är för långt borta. Näe nu ska jag fixa lite här innan jag ska läsa min bok och sedan sova!

Ha det gott alla!!



Johanna

Skönt att höra om din faster! Hoppas att allt går bra:) kram



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?