Bihålorna mina...
Publicerat den

... börjar kännas ganska så igenkorkade och det är inget kul:( Men jag har jobbat som vanligt idag och det gick fint. Dock sov jag 2 timmar när jag kom hem. Sen har det blivit mest lugnt här hemma. Igår hade vi Rikards mamma över och vi fikade scones och sedan såg vi såklart den spännande fotbollsmatchen. Tyckte Sverige var riktigt bra, och tycker faktist att de andra spelarna är bättre när Zlatan inte är på planen. För då känns det som att allt spel bara centreras till honom. Näe, nu ska jag nog ta och pyssla lite innan det blir mys och sen sängen! Imorn har jag sovmorgon!!!! Fy vad det ska bli skönt! Näe det var allt för nu! Ha det gott!!



Rille

Var snäll mot Zlatan!



URL:


Max Aregger

Kul att Sverige är med så har jag ett lag att heja-på. Kram pappa



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?