Sliten....
Publicerat den

..är vad jag känt mig idag! Var på frukostmöte med gruppen som jag ingår i (ljusförsäljning) i morse. Mycket trevligt men jag hae hellre varit hemma just när jag gav mig iväg. Har även fixat med mina beställningar från veckans visningar och sedan vilat en stund.

När jag väl piggnade till igen var det dags att sätta sig ner med den nya datorn, som är så himla fin. Bloggar dock nu från den gamla eftersom jag inte kommit igång helt med den andra ännu! Sen tänkte jag ju också lägga in bilder från lägenheten som jag tänkt göra länge nu!

Ikväll blir det bara god mat och mys här hemma. Blir till att kolla lite TV och kanske en film! Igår var Stefan och Camilla här och vi åt mat, spelade spel och kollade självklart på Idol!! Moa var riktigt bra alltså!!Vi hade en väldans trevlig kväll som vanligt och provade spela ett nytt spel som Stefan fick av oss i present och det var riktigt trevligt!!

Näe nu ska jag pyssla med min andra dator, men bjuder på lite bilder från lägenheten!

Sovrum


Sovrum, annan vinkel


Kök


kök annan vinkel


Hallen


Vardagsrum


Vardagsrum annan vinkel


Vardagsrum igen

Måste jag säga annat än att vi trivs=)



Veronika

Vad fint ni har gjort hos er!! Gulligt att man ser Askas lilla rumpa med på ena bilden=)

Hoppas att ni har en skön kväll!

Kramisar



URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?