Nu...
Publicerat den

... börjar det kännas bättre och jag är på ganska bra humör. Ber nu alla som läser att inte hålla på och älta detta med bilen, för då blir det bara värre.

Nu har jag just kommit från jobbet och min fina sambo står och lagar mat till oss. Pannbiff står på menyn och det är en av (många) paradnummer;) aska ligger plikttroget och tittar på och jag kollar mitt dagliga på mobilen. Ska iväg och träna sen vid 7. Får se om det blir fler uppdateringar sen efter!




Camilla

Vad skönt att det känns bättre, kommer ihåg att Madelene också hade problem med kristallerna för något år sen, hon var åksjuk jämnt men hon köpte någon armband mot åksjuka som jag tror hon tyckte hjälpte. Vi hörs på lördag när jag slutat jobba :) Ha det så bra tills dess! Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?