Måndag...
Publicerat den

... som snart är över. Attans vad dagarna och veckorna går snabbt. Känns som man inte alls hinner med det som man ska, men det är väl bara gilla läget. Dagen har iallafall flytit på bra. Först jobb såklart. Inte varit mcyket alls med barnen idag utan den har bestått mestadels av planering och möten. Detär ju sådant som alltid skall göras, men ibland känner man att det blir för mycket pappersarbete och för lite tid med barnen. Imorn ska vi till ett äldreboende som vi har samarbete med och det ska bli väldans trevligt!

Eftermiddagen har jag legat i.Först var jag på banken och fixat med mina nya konton. Har bytt till banken här i byn för jag tror det blir smidigast! Direkt när jag kom hem sen så kurrade magen så blev till att äta en macka innan jag skulle träffa en kompis för att gå ut och gå med hundarna. Väldans trevligt och det ska göras om imorn. Väl hemma igen blev det middag, som fina sambon lagade, och sedan blev det ett långt och härligt bad med ansiktsmask och bok. Riktigt gott var det kan jag lova. Nu sitter jag och surfar lite och kollar på TV samtidigt! Rikard är och tränar och kommer väl om en stund. Blir lite Tv tittande för oss innan vi nannar kudden. imorn har jag ju sovmorgon till skillnad från när jaga öppnar, börjar nämligen halv 8!

Bye Bye






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?