Lugn helg...
Publicerat den

... är vad vi har haft denna helg. Igår var vi och tittade på Annie (Rikards "bonussyster") när hon hade hästtävling. Så duktig så var hon. Pysslade även lite här hemma och kollade såklart lite skidor med. Sen på kvällen var det tänkt att vi bara skulle vara hemma själva men hastigt och lustigt bestämdes att Agnes och Stefan skulle komma förbi. Vikollade på "Så mycket bättre" och sedan spelade vi och snackade en massa skit=) Väldans trevligt var det iallafall och sent blev det. Det bästa av allt var att jag för en gångs skull fick vara bäst på allämnbildningsspelet Bezzerwizzer!

Idag har vi haft lite pysseldag här hemma. Jag har tvättat fönsten inför den stundade adventen nästa helg. Rikard har städat lite i köket och så! Blir städning mot slutet av veckan igen och sedan såklart adventspynt nästa helg. Sen har jag försökt att fixa musik till min telefon och det gick väl inte så bra direkt. Allting från telefonen, bilder, kontakter, appar, ja allt bara försvann. Nu har jag dock lyckats rädda kontakterna och bilderna men inte apparna. Men som sagt det är det lilla! Vi har även tittat på skidorna såkklart!

I fredags var jag först på kurs i Malmö och sedan var vi på Bar-B.Ko och åt mat med jobbet. Väldans trevligt och god mat!

Näe, en liten undran. Ni som läser, vad vill ni att jag skriver om? Känns som det nästan bara är "dagboksinlägg" nu. Vet jag bara vad jag ska skriva om så kanske jag uppdaterar mer!



Johanna

Jag vill framför allt ha bilder! Bilder är kul :) jag hör gärna om aska, knäppa saker som händer i din vardag och fiffiga tips av olika slag :) men annars är det kul att läsa om vad du hittar på :)



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?