Imorn...
Publicerat den

... har jag sovmorgon och den har verkligen varit efterlängtad. Har ju öppnat tre dagar i rad nu och det är ganska jobbigt att gå upp halv 6. Så imorn börjar jag inte förens vid 9 så jag ska ligga och dra mig länge. Dagen idag har erbjudut teater på kulturhuset med de stora barnen (inte min avdelning). Var en väldigt modern föreställning som man gärna hade velat se hela. Vi fick nämligen bara en smygtitt. Slutade ju sen redan kvart över 2 men kom dog inte därifrån förens vid kvart i 3. Väl hemma så pratade jag i telefon en lång stund och sedan ringde Janet och bjöd med mig på promenad. Bytte bara om lite och sen blev det en lång runda tillsammans med Janet, Christel och Belessa. Väldigt trevligt hade vi!!

Nu blir det lite TV tittande innan det är dags att lägga sig. Som jag sagt redan så är man rätt sliten när man öppnat då det blir en tidig kväll. Ha det gott alla!


Bjuder på en Turkiet bild - vill tillbaka






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?