Home alone...
Publicerat den

... är jag ikväll. Ja fast Aska är såklart hemma med mig. Vi har lite mys och kollar på TV. Blir en väldigt lugn kväll för oss iväll känner jag, kolla lite TV och sen lägga sig tidigt. Måste ju såklart ut en kvällsrunda med Askis med, men det är bara klä på sig ordentligt. För övrigt är detbara en vecka tills att vi lämnar Aska inför valpning och sen får vi inte hem henne förens i slutet på februari/början på mars. Kommer kännas jättekonstigt men såfår det ju vara. inte så sugen att ha valpar springandes här hemma och har heller inte varken tid eller kunskap för det. Vi får ju dock hälsa på henne sen när valparna har kommit och jag vet att hon kommer ha det super hos uppfödaren.

Imorn blir det ingen sovmorgon som annars på torsdagar. Jag har nämligen bytt med Marie eftersom jag och Camilla återigen ska på scrapbookingkurs i Örkelljunga på kvällen. Ska bli skoj och se vad vi får göra denna gång. Har tänkt mig att inte köpa så mycket nytt men jag lovar absolut ingenting!!!

Näe, nu ska jag plocka lite här hemma innan bönderna börjar kl 8=(

Ha det gott alla glada!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?