Första inlägget...
Publicerat den

... på nya datorn. Nu har jag kommit igång med allt och nu fattas bara att flytta över allt från den gamla datorn. Är faktist rikitgt nöjd med datorn ännu så länge. Rikard säger varje dag att den är så söt och det kan jag faktist hålla med om.

Annars har dagen bestått av jobb och lite av varje. Sen nu på kvällen var jag och Rikard och tränade cirkelpass men det gick inte alls bra. Kände mig ur från början och det blev bara värre, såjag fick ta det riktigt lugnt. Trisst om det är något som ska älta sig kvar.

Igår var Rikards pappa med sambo och dotter här på fika. Riktigt trevligt att få lite besök av dem. Jag bakade Tuppkaka, drömrulltårta och schackrutor och allt blev smarrigt. Vi spelade spel och liute så med vilket var skoj. Annars var helgen väldigt lugn kan jag lova, inte mycket mer att berätta om!

Imorn ska jag återigen ha en visning vilket ska bli skoj. Ska vara hemma hos Camilla (Rikards pappas sambo). Hoppas dom hittar något som de vill ha!

Näe, nu blir det lite TV innan det är dags att nanna kudden. Öppnar imorn igen så då gäller det att gå upp tidigt! Har lite annat fix att göra efter jobbet så bra att öppna då!

Hoppas ni alla har en bra kväll!


Bjuder på en sommarbild på en fin tjej <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?