Fars dag...
Publicerat den

...är det ju idag fast vi har aldrig egentligen firat det alls i min familj. Men idag har vi iallafall varit hos Rikards pappa och firat honom och jag får väl passa på att skriva till min FAR att han är den bästa pappan som finns (i mina ögon). Vi har haft jättetrevlig idag med god mat och trevligt umgänge!

Helgen har annars varit lugn! Igår va vi hos Rikards mamma och umgicks så det har varit mycket av familjen Hallqvist! I fredags var vi bara hemma jag och Rikard och mös.

Veckan har inte myclet att ebjuda förutom jobb. Hade gärna tränat med men det verkar inte min kropp vilja. Har fortfarande, eller egentligen igen, ont i halsen och har även hosta. Men jag känner mig pigg och så men har fått order av Rikard att inte träna så jag får väl lyda det! Får istället pyssla lite här hemma med allt möjligt!

Just nu är jag/vi även väldigt tankspridda och har svårt att bestämma oss... Ska vi eller inte?!? Det är just nu den stora frågan. Lutar åt ett håll men vi har inte tänkt klart i det hela än!

Näe,nu ska jag kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik innan jag ska sova, öppnar ju såklart imorn!

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!



Max Aregger

Hej Heidi, tackar för hälningen till farsdag,kramar till dig. Hälsa Rikard.

Pappa



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?