Deppigt...
Publicerat den

... är vad det är här hemma nu. Detta beror på att vi lämnat in bilen på vad vi trodde skulle bli en vanlig service. Dock var det illa med motorn i bilen och det lutar åt att vi måste byta motor i bilen. Detta kommer att kosta mellan 30 000 och 40 000 så därav är vi ganska så deppiga, men det är bara bita ihop och gilla läget. Inte mycket att göra åt även fast det känns riktigt surt just nu:(

Har just kommit hem från en lång och härlig promenad tillsammans med Janet och Aska. Skönt att komma ut och gå och samtidigt prata av sig. Man blir alltid på bra humör när man träffar Janet för hon är så himla positiv och glad och ser möjligheter istället för hinder.

Ikväll blir det mest TV mys här hemma. Får se om jag kanske pysslar lite, för jag börja känna lite av tidspress med det jag tänkt hinna med! Längtar som bara den till helgen när jag får adventspynta. Ska träffa Camilla och vi ska julbaka lite med så kan ju knappast bli bättre!

Nu blir det snaqrt mat som min fina sambo lagat! Tur vi har varandra när det känns lite tugnt. Juste, en till ganska stor nyhet är att jag varit yr sedan i söndags. Idag fick jag nog efter att ha ramlat på jobbet av yrseln så jag gick till vårdcentralen idag. De gjorde massa tester och det verkar som att jag fått kristaller i örat. Hade liknande för några år sedan men då var det virus på balansnerven och då var det mycket sämre. Rådet jag fick var att kasta ner huvudet i sängen så att jag blev ordentligt yr för att vänja kroppen med det. Visst ska jag göra det, är ju jättekul att bli ännu yrare. Annars är det bara att vänta ut det hela!







Johanna

Vad tråkigt att höra både med bil och yrsel. Men det är ju bra att du försöker fokusera på de positiva sakerna som att advent snart kommer och snart julen också. Plus att du och min dumme bror har varandra :) Vad duktig du är på att uppdatera nu, kul! Tror det är på tiden att jag också laddar hem en sån kul foto-app. Hoppas att saker vänder snart! Kram :)



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?