Beslutet...
Publicerat den

... är fattat och jag kan väl inte riktigt säga om det är bra eller ej just nu. Men vi har iallafall bestämt oss för att inte behålla någon valp efter Aska. Som det ser ut nu känner vi att vi inte riktigt har tiden till att ha en liten här hemma och det känns heller inte riktigt mot Aska att ta in en nu hund i familjen ännu. Känns iallafall skönt att ha kommit fram till ett beslut och meddelat P det.

Idag har jag och Rikard städat här hemma och nu är det verkligen superfint här. Vi har varit dåliga på att ta tag i det sista veckan så nu var det verkligen dags. Är iallafall riktigt gott att ha det rent pch snyggt hemma. Annars har vi inte gjort så mycket faktiskt och nu kollar vi på bönderna.

Igår var jag hos min syster på kvällen och fick träffa mina fina syskonbarn. Var längesedan jag var där men jag tror allt de känner igen mig. De verkar iallafall glada att se mig när jag kommer och det känns såklart bra! Fick lite bebisbys innan det var dags för dom att gå och sussa! Har tyvärr ingen ny bild på tjejerna men nästa gång lovar jag att ta=)

När åter till bönderna! Hoppas ni alla har en bra kväll!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?