Adventsfika...
Publicerat den

... har vi haft här hemma ikväll. Madde, Johan och Stefan var här och vi hade trevligt som vanligt! Blev såklart god fika och sedan spelade vi en massa spel. Nyss åkte gänget hem och jag ska väl snart gå och lägga mig. Har haft planeringsdag på obbet idag och dåtycker jag alltid man är lite extra trött på kvällen sen. Imorn får lilla jag snällt jobba över några timmar. Vi ska nämligen göra en julstuga på jobbet och jag tog på mig att färdigställa den. Vi ska flytta ut saker och flytta in andra saker och hänga upp gardiner m.m.

Annars blir det kanske någon träning imorn med. Vart ju ingen idag eftersom vi fick besök men det kan vi ju ta en annan dag istället. Är ju inte ofta som Madde hon är här så man får passa på när det finns möjlighet att ses!

När, nu ska jag nog lägga mig och läsa snart! Hoppas ni alla mår bra!

Receptet på saffransbullarna kommer imorn istället!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?