Varför...
Publicerat den

... är jag så sjukt dålig på att säga nej? För ett tag sedan var jag ju på "hudvårds/make up party. Är jättenöjd med produkterna och allt så det är absolut inget med det. I vilket fall så lovade jag henne att ha ett personligt möte med henne och det skulle då vara idag. Jag hade ju ingen lust alls egentligen men såklart säger jag inte nej. Trots motsträvigheten från mig blev det en riktigt bra rådgivning! I Januari ska jag vara värd när hon kommer och visar sina produkter igen. Så jag måste bjuda in 5 tjejer som vill vara med! Hojta om ni är sugna!

Idag har annars varit en lite jobbig dag på jobbet. Tur at alla härliga barn gör att dagarna flyter på och att man tänker på annat. Direkt efter jobbet var jag ute med Aska en sväng. Inte många dagar nu tills vi lämnar henne. Ush va hemskt det känns att hon inte ska vara hemma på så länge men jag vet att hon kommer ha det bra och hon kommer nogtycka det är mysigt med ssmå bäbisar.

Nu sitter jag och Rikard och kollar lite TV. Blev hånad av honom innan för att jagville skrriva en packlista. Så jag vet vem jag skyller på om det är något jag glömt packa ner sen!





Ni kan ju förstå att man kommer sakna denna sönos<3



stefan

haha där måste jag bara hålla med rille alltså, ha orken att göra det. Men så är ni tjejer lite annorlunda när det gäller sånt, vi killar kan packa allt på tjugo minuter medan ni kan ta timmar på er =) Lär dig att säga nej du övar ju ofta på rille vad jag förstår HAHA, nej bara skoja. Nice pics på Aska



URL:


Jessica

usch då vad segt med bilen men den blir nog allt kanon när ni väl får tillbaka den och då är det värt vart enda öre förhoppningsvis. Fick själv en baksmäll när jag skulle besikta min för en månad sen då det tydligen var fel på handbromsen (inte märkt nått hehe) och sen slutade det med att bromsarna back oxå var dåliga och jag fick hosta upp 7000kr! men men bara bita i det sura äpplet, måste ha bil för komma till jobb/träning så!



URL: http://myckelite.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?