Tuff dag...
Publicerat den

... på jobbet idag. Men det kändes ändå som en tung börda var släppt från axlarna när jag väl skulle hem. Så nu känns det faktiskt riktigt bra;)

Direkt efter jobbet åkte jag in till stan och mötte en fin kille, nämligen min sambo Rikard. Vi strosade mest omkring och jag köpte ett par skinnhandskar och en liten plånbok att ha på resan. Känns onödigt att ha min stora med alla kort och grejer då. Väl hemma från stan blev det bara att snabbt äta lite för att sedan bege sig mer och lyssna på barnkör. Har lovat några barn att komma så det fick bli idag. Sen hem och byta om för att sticka vidare för ett Zumba pass. Gick bättre idag, fast jag gillar nog affro mer eftersom där är en koreografi att följa;)

När jag kom hem från träningen hade den där fina killen gjort lussefika till oss. Mums mums;)

Näe nu ska jag se om jag hinner läsa ut min bok innan jag somnar;)




Jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ]

Jag har förlängt över våren på hästvedaskola japp :) Det var ett gravidvik som först var till jul men hon ska stanna hemma i vår oxå så e perfekt :) Och nu ska deras idrottslärare oxå va föräldrarledig så kommer antagligen jobba 100% :) Nice!



URL: http://myckelite.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?