Sorry...
Publicerat den

...för den dåliga uppdateringen i veckan. Har haft lite fullt upp och faktist glömt av att blogga. I torsdags var jag och Camilla återigen i Örkelljunga på scrapbookingkurs. Vi fick lära oss att göra album och de blev jättefina. Mitt är dock inte helt färdigt så därför får ni ingen bild än. Får se om jag kanske fixar med det imorn!

Igår var rikard och jag bara hemma och hade mysigt. Vi kollade såklart på idol och tyvärr åkte ju min favorit MOA. Hon var så duktig men det kanske var bäst att hon inte vann så hon kan släppa sin grymma singel "When I held ya".

Idag börgade jag dagen med ett härsligt spin/styrkepass på gymmet. Först 30 minuters spinning och det kändes faktiskt riktigt gott och sedan 40 min styrketräning. Det är så skönt att bara komma iväg och börja helgen med ett träningspass. Direkt jag kom hem så tappade jag upp ett varmt och härligt bad. Låg riktigt länge och bara gottade mig. Skönt var det verkligen.

Nu kom just min syster och tjejerna hit. Så blir inte mer nu men jag återkommer sen!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?