Sista dagen...
Publicerat den

... på denna ledighet. Imorn börjar allvaret igen. Slipper iallafall att gå upp alltför tidigt eftersom jag börjar kl 8. Sen blir det jobb hela långa dagen. På kvällen ska nog jag och Rikard fortsätta med det vi gjort idag, nämligen Stieg Larsson filmerna. Jag fick ju i julklapp och det var "Extended edition" så varje film är 3 timmar. Ikväll har vi sett män som hatar kvinnor. Den har vi sett innan men vi ville vara helt uppdaterade eftersom det var länge sedan.

Annars har dagen erbjudit strosande på stan med Rikard och Stefan. Vi gick i affärer, shoppade liiite, fikade och bara umgicks och hade det trevligt. Direkt när vi kom tillbaka från stan blev det till att göra nya naglar, foto får bli imorn.

Under tiden vi såg filmen så började jag med ett nytt projekt, nämligen att sticka. Har tänkt att jag ska lära mig det nu och jag måste säga att det gick ganska bra faktiskt. Första projektet blir ett pannband och sen får vi se vad jag klarar av!

Har även hört av lilla Aska idag och hon och valparna mår fortsatt bra. Slänger in en bild som visar hur de ser ut tillsammans. Tycker Aska ser riktigt nöjd ut måste jag säga=)








Camilla

Jo, hon ser riktigt nöjd ut!



Vi såg The girl with the dragon tattoo igår, den var faktiskt bättre än jag väntat mig. Då har ni ju lite att göra, blir ju ett par timmar film ;-)



Kram



URL: http://camillasfoton.tumblr.com


Camilla O

Japp nöjd o stolt! Hon är säkert en duktig mamma.



URL:


Johanna

Åh guud!! Jag kan inte fatta att lilla Aska har blivit mamma! Hon är jättefin och ser stolt ut. Bäbisarna är också söta :) Mycket mer än vad jag trodde haha. Hoppas det blir mer bilder :)

Bra julklapp förresten ;) hoppas det är okej att det var extended :P



URL: http://www.stopeatingthepaste.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?