Lugn dag...
Publicerat den

... har vi haft idag. Jag gjorde scones till frukost och sedan tog vi det lugnt en stund. Sedan gick vi ut på en långpromenad och s´det varriktigt skönt. Var ute i ca 1 timme och 20 minuter och vädret kunde inte varit bättre. Det enda som fattades var vår lilla Aska<3 men hon är ju och passar upp på sina bebisar. Kan tänka mighin kommer vara riktigt tränings och promenadsugen när h9on kommer hem igen. Ska ringa till uppfödaren imorn och höra hur det går för henne.

Vi var hemma en stund sedan innan Stefan kom hit på besök. Jag hann baraumgås en kort stund för sedan hade jag tid hos tandläkaren. Ringde i morse eftersom jag fått ont i entand och fick komma samma dag. Det kallar jag bra service! Domen hos tandis var att tanden måste rotfyllas så det är bara att ställa upp på! Idag blev det bara rensning och fixning och sedan blir det 2 besök till innan den är klar!!

Hann iallafall hem och umgås med stefan en stund till. Blev såklart lite spelande och jag vann iaf på rummin!! Nu har vi ätit middag för en stund sedan och nu blir det väl TV mys. Imorn blir det stan en sväng med Stirret!! Sedan ska jag hinna med att göra nya naglar och kanske även träna något!!

Undrar om det blir något med glitter imorn??!!

image description



Jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ]

Passet var riktigt bra :D



URL: http://myckelite.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?