Lite rastlös...
Publicerat den

...är jag nu! Vi har kollat på lite skidor och bara umgåtts idag! Jag drog med Annika och tjejerna ut en sväng för tycker inte att småttingarna ska behöva vara inne en hel dag.

Igår kväll var vi inne i stan och mötte upp Maria. Vi var på malmen och tog några öl och det var såklart trevligt. Blir ju inte att man träffas så mycket nu men man får passa på när man kan. Väl hos mamma igen kan jag påpeka att natten var HEMSK. Vi låg på en luftmadrass som måste släppt luft för fy vad obekvämt det var. Rikard han sov gott men det kan jag lova att jag inte gjorde. Fick sova en stund nu vid middag iaf.

Nu ska jag nog hjälpa mamsen lite och sen kommer resten av folket.




stefan

Hehe är du rädd på bilden eller ngt, ser nästan ut så. Hur kan du vara rastlös måste ha sjukt många vänner och så att träffa där uppe. Ja Rille sover bra överallt kvittar nästan vart det är, en bra egenskap =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?